הצהרת נגישות

הנגשת אתר
אנו רואים חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני לכלל לקוחותינו לרבות גולשי אתר האינטרנט ועל כן אנחנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים לצורך הנגשת אתר האינטרנט שלנו.

במסגרת מאמצים אלו הוטמעו באתר רכיבי נגישות הכוללים:
תקינה - האתר מותאם לצפייה ונתמך על ידי הדפדפנים השכיחים.
תוכן - תוכן האתר נכתב בצורה פשוטה וברורה. התכנים באתר מחולקים למספר רמות תוכן כאשר כל רמת תוכן מחולקת לנושאים שונים.
קישורים - הקישורים באתר מונגשים באופן שניתן לזהותם.
תמונות - שימוש בטקסט חלופי לתמונות.
עיצוב - באתר הוטמעו עיצובים מותאמים לגולשים עם לקויות ראיה.
מבנה האתר - מבנה האתר מושתת על ניווט נוח וברור ותפריטי מידע הבנויים באמצעות רשימות כדי לאפשר התמצאות פשוטה ומהירה באתר.
תפריט הנגשה - באתר הותקן תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחה של כפתורי ההנגשה.


האפשרויות בתפריט ההנגשה:
ניווט על-ידי מקלדת.
מעבר לטופס יצירת קשר
שליטה על גודל הפונט באתר.
עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים.
בחירת ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה או בהיר.
בחירה בהתאמת תצוגה לעיוורי צבעים.
מעבר להצהרת הנגישות.
סגירת רכיב הנגישות.

לנוחותכם הסבר על דרכי הגלישה באתר באמצעות מקלדת:
לצורך הגדלת התצוגה באתר - ניתן להגדיל את התצוגה באתר על-ידי לחיצה בו זמנית על המקשים "Ctrl" ו- "+". כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ על המקשים "Ctrl" ו- "-". כמו כן יש אפשרות לשנות את גודל הפונטים באתר על-ידי לחיצה על כפתורי הגדלת/הקטנת פונט שנמצאים בתפריט הנגישות.

לצורך הפעלת האתר באמצעות מקלדת - גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת. לחיצה על מקש ה- Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד ולחיצה על מקש ה- Enter תפעיל את הקישור המסומן.


סייג לנגישות
חשוב לנו לציין כי למרות המאמצים שאנו משקיעים להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים (בין אם מקורם באתרים אחרים ו/או עקב מגבלות טכנולוגיות). כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר האינטרנט של חברתנו לכלל לקוחותינו לרבות אנשים עם מוגבלויות אנו ממשיכים במאמצים לשמר ולשפר את רמת הנגישות באתר ככל האפשר, מתוך ראייה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכלל הגולשים.
בעיות קיימות - חלק מהמסמכים באתר בתהליך הנגשה. במידה ונתקלתם במסמך שאינו נגיש ואתם צריכים אותו בפורמט נגיש, נא שילחו לנו פניה באמצעות טופס יצירת קשר המפרט איזה מסמך אתם צריכים ואנחנו ננגיש אותו עבורכם.


צרו עמנו קשר
במידה וחרף מאמצנו נתקלתם בקושי, נשמח לקבל כל תגובה, רעיון והצעה בנושא הנגישות באמצעות טופס יצירת קשר באתר. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר צרפו בבקשה פרטים מלאים ככל שניתן:
• תיאור הבעיה בה נתקלתם.
• מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
• באיזה עמוד גלשתם?
• באיזה דפדפן גלשתם.
אנחנו נטפל בבעיה ונחזור אליכם בהקדם עם פרטים על טיפולה.


פרסום מידע אודות הסדרי נגישות
השתדלנו לדאוג להנגשה במרחב הפיזי למתן שירות נגיש ונשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות. בכל שאלה או עניין, נשמח באם תפנו אלינו דרך מערכת צור קשר באתר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם.

נגישות המבנה עצמו (מתו"ס) והדרכים המובילות אליו

 

מלון בית קטן בבקעה:

  • קיימת כניסה נגישה מחזית הכביש ברח' יהודה .
  • מהמדרכה והכניסה למלונית קיימת דרך נגישה רציפה לכלל השירותים והחללים הציבוריים, לרבות מעליות המקשרות בין הקומות השונות .
  • קיימת דרך נגישה מתחנות האוטובוס שברחוב דרך חברון ואל הכניסה הנגישה.
  • לאורחי המלונית אין חניות. החניה מתבצעת ע"ב מקום פנוי לאורך המדרכות. העברנו דרישה לעריית ירושלים להקצות חניה נגישה והנמכת מדרכה בסמוך לכניסה נגישה.
  • מלונית בית קטן בבקעה-, הינו מבנה היסטורי לשימור. על כן קיים פטור מאושר מנציבות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות- עבור הנגשה פיזית. במלונית זו, אין חדר אכסנה נגיש. יש הנגשה לאנשים לקויי שמיעה, קיים קיט הכולל מע' עזר לשמיעה
  • קיים דלפק נגיש הכולל מע' עזר לשמיעה, ניתן לשלב מצב T.

 

הדרכת עובדים

 

עובדי המלונית תודרכו בדבר חובת ההנגשה והתאמות הנגישות שבוצעו. עובדים שנותנים שירות יעברו הדרכה כולל התנסות חוויתית , מידע וכלים לשירות נגיש ומתן מידע אודות סוגי מוגבלויות ודרישות החוק.

 

שילוט

 

קיים שילוט הכוונה ואזהרה. לכניסה נגישה, לעמדת שירות ומעלית.

שלטים שהוצבו עומדים בדרישות הנגישות. לצורך התמצאות והגעה של האורחים לשירותים השונים קיים שלט , ניתן לבקש בקבלה סיוע בליווי עובד מטעם המלון.

 

שירות באמצעות הטלפון והאינטרנט

 

מוקד טלפוני - הנתב הטלפוני 02-671488 . החלופה לשירות הטלפוני היא דרך מייל hotelbaka@gmail.com פקס' 02-6737955

אתר אינטרנט - אתר המלון הינו נגיש לאנשים עם מוגבלויות ועומד בדרישות ת"י 5568 ברמה AA.

אופן קבלת/הזמנת השירות - טלפון + מייל / סמס - מיילים הרשומים מעלה ומספר טלפון של המלונית ברחביה 02-5633344 בקעה 02-6737944

שירות פרונטאלי - עמדות שירות נגישות ומערכות עזר לשמיעה

 

עמדת שירות נגישה קיימת בקבלה של המלונית בקומת הקרקע .

בעמדה יש אפשרות לבקש אביזרי המסייעים בהנגשה כמו לוחות כתיבה לצורכי תקשורת בכתב .

בעמדת הקבלה קיימת מע' עזר לשמיעה ניידת, מסוג לולאת השראה.

בנוסף, ניתן לבקש ערכת עזר לשמיעה לחדרי אכסון הכוללת מקלטי אוזניות ומקלטי לולאת השראה צוואריות.

המערכות מותקנות בקבלה.

אמצעי עזר או שירותי עזר (לדוגמא: ליווי אנושי, לולאת השראה אישית/אוזניות, סיוע במילוי טפסים)

 

כדי לקבל את השירות יש לגשת לקבלה

ניתן לבקש את עזרת הצוות בנושאים נוספים כגון:

 

  • ערכת עזר לליקויי שמיעה –כוללת מקלט אישי מסוג אוזניות ומקלט מסוג לולאת השראה צווארית לשמיעת קול טלוויזיה ורדיו.
  • הזזת ריהוט בחדר
  • שינוי גובה המיטה בחדר נגיש
  • מילוי טפסים
  • נשיאת ציוד לחדר האירוח
  • הזמנת שירותים נוספים (כגון שירות חדרים)
  • התמצאות ברחבי המלון
  • הכנת קפה והגשת מזון במזנון
  • שלט ייעודי לסימון חדר בו נדרשת עזרה מיוחדת בשעת חירום.

 

 

רכז הנגישות

  • רכז הנגישות במלונות הוא אליאור טל
  • ניתן לפנות אליו בדרכים הבאים: טלפון: 052-2677719

לבקש שיעבירו הודעה לאליאור , או במייל- barko46@gmail.com